PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE E‑MAIL!
1. Potřebujete reklamovat zboží?
2. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení do 14 dnů)
3. Kam posílat reklamace (vyjma Niceboy) a vrácené zboží:
Smartnakup.cz - Miroslav Černý , Havlíčkova 1550, Nové Strašecí 27101. Děkujeme
Prosím pokuste se vždy zboží k reklamaci zasílat nejlépe v kompletním balení. Pokud zboží dorazí na jinou adresu, je možné, že bude vráceno zpět k vám.
4. Důležité upozornění (u špuntových sluchátek)
Na základě komunikace s Českou obchodní inspekcí nelze od kupní smlouvy odstoupit, pokud je balení otevřené a sluchátka byla použita.
5. Reklamace produktů značky NICEBOY
Vyplňte náš reklamční formulář a zašlete jej společně s nákupní fakturou na adresu:
NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 – Uhříněves
104 00
Náklady na přepravu při uznané reklamaci Vám budou proplaceny po zaslání podacího lístku, či faktury na adres reklamace@niceboy.cz
Philips Sonicare – postup při reklamaci nebo potížích
- Zaregistrujte výrobek na www.philips.cz/myphilips a nahrajte doklad o koupi.
- V protokolu uveďte, že si nepřejete výrobek likvidovat a chcete jej vrátit, pokud nebude opravitelný.
- Nahlaste produktové identifikační číslo.
- Vadný výrobek pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí dopravní společností, kterou vám Philips zajistí.
- Pokud doklad nebyl nahrán v MyPhilips, přiložte jeho kopii k zásilce.
- Pro více informací navštivte Philips Support nebo pište přes WhatsApp (pouze SMS zprávy) na 771 133 012.
- Můžete nás také kontaktovat přes Facebook Messenger 👉 PhilipsCzechRepublic.
- Servisní středisko: PH servis spol. s r.o., pobočka Darvinowa 5 – Praha 4.