Reklamace a vrácení zboží

 

PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE E‑MAIL!

1. Potřebujete reklamovat zboží?

STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL

2. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení do 14 dnů)

STÁHNOUT FORMULÁŘ

3. Kam posílat reklamace (vyjma Niceboy) a vrácené zboží:

Smartnakup.cz - Miroslav Černý , Havlíčkova 1550, Nové Strašecí 27101. Děkujeme

Prosím pokuste se vždy zboží k reklamaci zasílat nejlépe v kompletním balení. Pokud zboží dorazí na jinou adresu, je možné, že bude vráceno zpět k vám. 

4. Důležité upozornění (u špuntových sluchátek)

Na základě komunikace s Českou obchodní inspekcí nelze od kupní smlouvy odstoupit, pokud je balení otevřené a sluchátka byla použita.

5. Reklamace produktů značky NICEBOY

Vyplňte náš reklamční formulář a zašlete jej společně s nákupní fakturou na adresu:

NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 – Uhříněves
104 00

Náklady na přepravu při uznané reklamaci Vám budou proplaceny po zaslání podacího lístku, či faktury na adres reklamace@niceboy.cz

Philips Sonicare – postup při reklamaci nebo potížích

  1. Zaregistrujte výrobek na www.philips.cz/myphilips a nahrajte doklad o koupi.
  2. V protokolu uveďte, že si nepřejete výrobek likvidovat a chcete jej vrátit, pokud nebude opravitelný.
  3. Nahlaste produktové identifikační číslo.
  4. Vadný výrobek pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí dopravní společností, kterou vám Philips zajistí.
  5. Pokud doklad nebyl nahrán v MyPhilips, přiložte jeho kopii k zásilce.
  6. Pro více informací navštivte Philips Support nebo pište přes WhatsApp (pouze SMS zprávy) na 771 133 012.
  7. Můžete nás také kontaktovat přes Facebook Messenger 👉 PhilipsCzechRepublic.
  8. Servisní středisko: PH servis spol. s r.o., pobočka Darvinowa 5 – Praha 4.