Reklamace a vrácení zboží

PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE e-mail a zboží neodesílejte! Pokud má zboží sériové číslo (SN) , prosím připište ho do e-mailu.

Potřebujete reklamovat zboží? --> STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Potřebujete odstoupit od kupní smlouvy? --> STÁHNOUT FORMULÁŘ
 
 
Veškeré reklamace (vyjma značek níže) a zásilky k vrácení do 14 dnů posílejte prosím na adresu:
Smartnakup.cz - Miroslav Černý , Havlíčkova 1550, Nové Strašecí 27101. +420 737 574 882
 

Prosíme, nevyužívejte pro zasílání reklamací Českou poštu. Vzhledem k nevhodnému doručování v naší lokalitě nejsme schopni zaručit včasné převzetí zásilek, což může vést k prodloužení vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení. 

POKUD ZBOŽÍ DORAZÍ NA JINOU ADRESU JE MOŽNÉ ŽE BUDE VRÁCENO ZPĚT K VÁM.
 
U špuntových sluchátek dle komunikace s Českou Obchodní Inspekcí nelze odstoupit od kupní smlouvy, pokud je balení otevřené a sluchátka použita. 
 
Před odesláním reklamace prosím vždy vyzkoušejte obnovení továrního nastavení a zálohujte si svá data.
 
NICEBOY: 
 
REKLAMACE PRODUKTŮ ZNAČKY NICEBOY PROSÍM VYPLŇTE NÁŠ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A ZAŠLETE SPOLEČNĚ S NÁKUPNÍ FAKTUROU NA ADRESU:

NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 - Uhříněves, 104 00
 
Philips:
 

Při posílání reklamace značky Philips prosím vždy uvádějte do protokolu, že si nepřejete výrobek zlikvidovat a že v případě neopravitelnosti si přejete zaslat zpět k nám na adresu do Nového Strašecí.

Stačí si výrobek Philips zaregistrovat na www.philips.cz/myphilips a nahrát k němu doklad o koupi.

PhilipsCzechRepublik

  1. Nahlaste produktové identifikační číslo uvedené na těle výrobku
  2. Vadnou část výrobku pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí přepravní společností, kterou vám Philips zprostředkuje
  3. Pokud jste nenahráli svou účtenku do služby MyPhilips, přiložte její kopii k zásilce

Další informace naleznete vč. kontaktů pro reklamace na www.philips.cz/support

WhatsApp  771 133 012 - pouze pro textové zprávy

FacebookMessenger - https://m.me/PhilipsCzechRepublic 

Smluvní servisní středisko: PH servis spol. s.r.o.  - pobočka Darvinowa 5 - Praha 4. 

SONY:

Pro reklamaci značky SONY prosím postupujte dle odkazu níže:

https://www.sony-servis.cz/cs/

Xiaomi:

Pro reklamaci značky Xiaomi si prosím připravte sériové číslo produktu (SN) a pošlete k nám na e-mail. Napíšeme Vám další instrukce.

 

JBL:

Pro reklamaci značky JBL si prosím připravte sériové číslo produktu (SN) a pošlete k nám na e-mail. Napíšeme Vám další instrukce.

 

Remington:

Pro reklamaci značky Remington prosím pošlete zboží na servis dle odkazu níže:

https://kofr.cz/

 

Braun:

Pro reklamaci značky Braun prosím pošlete zboží na servis dle odkazu níže:

https://www.braunservis.cz/

 

 JLAB, SkullCandy, SONOS:

Pro reklamaci těchto značek výše prosím vytiskněte náš reklamační vyplněný formulář a fakturu. Společně odešlete na zboží na tuto adresu :
Display Me - Reklamace
Vodní 534/3
150 00 Praha 5