PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE e-mail!
Potřebujete reklamovat zboží? --> STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Potřebujete odstoupit od kupní smlouvy? --> STÁHNOUT FORMULÁŘ
Veškeré reklamace (vyjma Niceboy) a zásilky k vrácení do 14 dnů posílejte prosím na adresu:
Gameonsale s.r.o., Klikorkova 2156, Kladno 27201. Děkujeme
POKUD ZBOŽÍ DORAZÍ NA JINOU ADRESU JE MOŽNÉ ŽE BUDE VRÁCENO ZPĚT K VÁM.PROSÍME NEPOSÍLEJTE SKRZE ZÁSILKOVNU. BOHUŽEL ŘIDIČ ZÁSILKOVNY NA NAŠÍ ADRESE NEDORUČUJE ZÁSILKY.
U špuntových sluchátek dle komunikace s Českou Obchodní Inspekcí nelze odstoupit od kupní smlouvy, pokud je balení otevřené a sluchátka použita.
REKLAMACE PRODUKTŮ ZNAČKY NICEBOY PROSÍM VYPLŇTE NÁŠ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A ZAŠLETE SPOLEČNĚ S NÁKUPNÍ FAKTUROU NA ADRESU:
NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 - Uhříněves, 104 00
NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 - Uhříněves, 104 00
Philips Sonicare - Jak postupovat v případě reklamce nebo potíží s výrobkem
Při posílání reklamace prosím vždy uvádějte do protokolu, že si nepřejete výrobek zlikvidovat a že v případě neopravitelnosti si přejete zaslat zpět.
Stačí si výrobek Philips zaregistrovat na www.philips.cz/myphilips a nahrát k němu doklad o koupi.
Spojte se s námi na Facebooku
PhilipsCzechRepublik
- Nahlaste produktové identifikační číslo uvedené na těle výrobku
- Vadnou část výrobku pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí přepravní společností, kterou vám Philips zprostředkuje
- Pokud jste nenahráli svou účtenku do služby MyPhilips, přiložte její kopii k zásilce
Další informace naleznete vč. kontaktů pro reklamace na www.philips.cz/support
WhatsApp 771 133 012 - pouze pro textové zprávy
FacebookMessenger - https://m.me/PhilipsCzechRepublic
Smluvní servisní středisko: PH servis spol. s.r.o. - pobočka Darvinowa 5 - Praha 4, pobočka Žitná 26 - Praha 2