Reklamace a vrácení zboží

PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE e-mail!

Potřebujete reklamovat zboží? --> STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Potřebujete odstoupit od kupní smlouvy? --> STÁHNOUT FORMULÁŘ
 
 
Veškeré reklamace (vyjma Niceboy) a zásilky k vrácení do 14 dnů posílejte prosím na adresu:
Gameonsale s.r.o., Klikorkova 2156, Kladno 27201. Děkujeme
 
POKUD ZBOŽÍ DORAZÍ NA JINOU ADRESU JE MOŽNÉ ŽE BUDE VRÁCENO ZPĚT K VÁM.PROSÍME NEPOSÍLEJTE SKRZE ZÁSILKOVNU. BOHUŽEL ŘIDIČ ZÁSILKOVNY NA NAŠÍ ADRESE NEDORUČUJE ZÁSILKY.
 
U špuntových sluchátek dle komunikace s Českou Obchodní Inspekcí nelze odstoupit od kupní smlouvy, pokud je balení otevřené a sluchátka použita. 
 
 
 
REKLAMACE PRODUKTŮ ZNAČKY NICEBOY PROSÍM VYPLŇTE NÁŠ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A ZAŠLETE SPOLEČNĚ S NÁKUPNÍ FAKTUROU NA ADRESU:

NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939

Praha 22 - Uhříněves, 104 00
 

Philips Sonicare - Jak postupovat v případě reklamce nebo potíží s výrobkem

Při posílání reklamace prosím vždy uvádějte do protokolu, že si nepřejete výrobek zlikvidovat a že v případě neopravitelnosti si přejete zaslat zpět.

Stačí si výrobek Philips zaregistrovat na www.philips.cz/myphilips a nahrát k němu doklad o koupi.

Spojte se s námi na Facebooku

PhilipsCzechRepublik

  1. Nahlaste produktové identifikační číslo uvedené na těle výrobku
  2. Vadnou část výrobku pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí přepravní společností, kterou vám Philips zprostředkuje
  3. Pokud jste nenahráli svou účtenku do služby MyPhilips, přiložte její kopii k zásilce

 

Další informace naleznete vč. kontaktů pro reklamace na www.philips.cz/support

WhatsApp  771 133 012 - pouze pro textové zprávy

FacebookMessenger - https://m.me/PhilipsCzechRepublic 

Smluvní servisní středisko: PH servis spol. s.r.o.  - pobočka Darvinowa 5 - Praha 4, pobočka Žitná 26 - Praha 2