PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ PROSÍM VŽDY NAPIŠTE e-mail!
Potřebujete reklamovat zboží? --> STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL
NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 - Uhříněves, 104 00
Philips Sonicare - Jak postupovat v případě reklamce nebo potíží s výrobkem
Díky elektronické záruce již nemusíte schovávat účtenky!
Při posílání reklamace prosím vždy uvádějte do protokolu, že si nepřejete výrobek zlikvidovat a že v případě neopravitelnosti si přejete zaslat zpět.
Stačí si výrobek Philips zaregistrovat na www.philips.cz/myphilips a nahrát k němu doklad o koupi.
Spojte se s námi na Facebooku
PhilipsCzechRepublik
- Nahlaste produktové identifikační číslo uvedené na těle výrobku
- Vadnou část výrobku pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí přepravní společností, kterou vám Philips zprostředkuje
- Pokud jste nenahráli svou účtenku do služby MyPhilips, přiložte její kopii k zásilce
Další informace naleznete vč. kontaktů pro reklamace na www.philips.cz/support
WhatsApp 771 133 012 - pouze pro textové zprávy
FacebookMessenger - https://m.me/PhilipsCzechRepublic
Smluvní servisní středisko: PH servis spol. s.r.o. - pobočka Darvinowa 5 - Praha 4, pobočka Žitná 26 - Praha 2