Reklamace a vrácení zboží
PŘED ODESLÁNÍM ZBOŽÍ nám PROSÍM VŽDY NAPIŠTE e-mail a zboží neodesílejte! Pokud má zboží sériové číslo (SN) , prosím připište ho do e-mailu.
Před odesláním zboží nám prosím vždy napište e-mail a zboží neodesílejte.
Do e-mailu uveďte číslo objednávky a případně také sériové číslo (SN), pokud ho produkt má.
Rychlé odkazy:
- Potřebujete reklamovat zboží? --> STÁHNOUT REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Náklady na přepravu jsou proplaceny z naší strany po uznané reklamaci a naproti odesláním podacího lístku (faktury) na náš e-mail.
- Potřebujete odstoupit od kupní smlouvy? --> STÁHNOUT FORMULÁŘ
Odstoupit od kupní smlouvy lze do 14 dnů ode dne převzetí zboží, počínaje následujícím dnem převzetí. Náklady na přepravu hradí zákazník.
Kam poslat (pokud níže není uvedeno jinak)
Veškeré reklamace (vyjma značek níže) a zásilky k vrácení do 14 dnů posílejte prosím na adresu:
Smartnakup.cz - Miroslav Černý ,
Havlíčkova 1550, Nové Strašecí 27101
+420 737 574 882
Havlíčkova 1550, Nové Strašecí 27101
+420 737 574 882
Spolu se zbožím vždy přiložte také vyplněný formulář (reklamační protokol nebo odstoupení od smlouvy).
Pokud je to možné, prosíme, nevyužívejte pro zaslání reklamace Českou poštu. Vzhledem k nevhodnému doručování v naší lokalitě nejsme schopni zaručit včasné převzetí
zásilek, což může vést k prodloužení vyřízení reklamce. Děkujeme za pochopení.
POKUD ZBOŽÍ DORAZÍ NA JINOU ADRESU JE MOŽNÉ, ŽE BUDE VRÁCENO ZPĚT K VÁM.
- U špuntových sluchátek dle komunikace s Českou Obchodní Inspekcí nelze odstoupit od kupní smlouvy, pokud je balení otevřené a sluchátka již použita.
- Před odesláním reklamace prosím vždy vyzkoušejte obnovení továrního nastavení a zálohujte si svá data.
Jak reklamovat podle značky
Niceboy
- Vyplňte náš reklamační formulář a přiložte fakturu.
- Odešlete na:
NICEBOY s.r.o.
Bečovská 939
Praha 22 - Uhříněves, 104 00
Philips
- Vyplňte reklamační protokol a uveďte, že si nepřejete likvidaci výrobku a že v případě neopravitelnosti žádáte zaslání zpět k nám do Nového Strašecí.
- Produkt zaregistrujte na www.philips.cz/myphilips a nahrajte doklad o koupi.
- Připravte si produktové identifikační číslo (PID) uvedené na těle výrobku (případně sériové číslo).
- Vadnou část pečlivě zabalte a připravte k vyzvednutí přepravní společností, kterou zajistí Philips.
- Pokud doklad není nahraný v MyPhilips, přiložte jeho kopii do zásilky.
- Další informace k reklamacím: www.philips.cz/support
Kontakty (Philips):
- WhatsApp 771 133 012 (pouze textové zprávy)
- Facebook Messenger - https://m.me/PhilipsCzechRepublic
- Smluvní servisní středisko:
PH servis spol. s.r.o. - pobočka Darvinowa 5 - Praha 4.
Sony
- Postupujte dle oficiálního servisu: https://www.sony-servis.cz/cs/
Xiaomi
- Připravte sériové číslo produktu (SN) a napište nám e-mail. Pošleme Vám přesné instrukce.
JBL
- Připravte sériové číslo produktu (SN) a napište nám e-mail. Pošleme Vám přesné instrukce.
Remington
- Odesílejte do servisu dle https://www.kofr.cz/
Braun
- Odesílejte do servisu dle https://www.braunservis.cz/
JLAB, SkullCandy, SONOS
- Vytiskněte vyplněný reklamační formulář a přiložte fakturu.
- Odešlete na:
Display Me - Reklamace
Vodní 534/3
150 00 Praha 5
Ostatní značky (obecný postup)
- Napište nám e-mail s popisem závady, přiložte fakturu/objednávku a případně sériové číslo produktu (SN).
- Vyplňte reklamační protokol (viz odkaz nahoře) a přiložte ho k zásilce.
- Zašlete na naši adresu v Novém Strašecí, pokud vám e-mailem neuvedeme jinak.
- Po uznané reklamaci proplácíme náklady na dopravu - pošlete podací lístek/fakturu na náš e-mail.
Vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od smlouvy)
- Lhůta 14 dnů běží od následujícího dne po převzetí zboží.
- Vyplňte formulář pro vrácení (odkaz nahoře) a zboží odešlete zpět.
- Náklady na dopravu hradí zákazník.
Výjimka: U špenátových sluchátek podle ČOI nelze odstoupit, pokud bylo balení otevřeno a sluchátka použita.
Před odesláním zkuste
- Obnovení továrního nastavení zařízení a zálohu dat. Často to pomůže a ušetří čas.